Escape game 50 rooms

راهنمایی بازی به صورت توضیحی

Escape game 50 rooms

راهنمایی بازی به صورت توضیحی

Escape game 50 rooms

با سلام خدمت دنبال کنندگان بازی های معمایی
همانطور که مطلع هستید من تازه شروع به این کار کردم و سعی دارم تمام مراحل را توضیح دهم.
پس صبور باشید و این وبلاگ را به همه معرفی کنید تا شاید خدمت رسانی بهتر شود.
در ضمن اگر کسی خواست برای همکاری در نوشتن مطالب کمک کند در بخش تماس با من به بنده اطلاع رسانی کند قدمش روی چشم.
باتشکر guide master

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

راهنمایی مرحله پانزده از سری اول این بازی

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۴۴ ب.ظ

ابتدا از زیر کره جغرافیای سمت چپ تصویر رمز کشوی اول میز سمت راست اتاق را مشاهده کنید و آن کشو را باز کنید.

تصویر رمز:

پس از باز کردن کشو از روی آن یک وزنه کروی شکل برداشته و روی ترازوی روی میز قرار دهید و مقدار x را بدست آورید.

تصویر ترازو:

سپس بر روی تابلوی  گل سمت چپ درب خروج کلیک کرده و صفحه شطرنجی را از روی آن برداشته و بر روی تبلوی خورشید سمت راست درب قرار دهید و مکان نقاط پر رنگ شده را به یاد بسپارید و پس ازآن بر روی زمین کلیک کرده و مکان هر نقطه را روی این صفحه نشان دهید.

تصویر تابلو:

تصویر صفحه روی زمین:

پس از باز شدن آن خطکش را برداشه و بر روی تابلو بالای میز کلیک کرده و با اندازه گیری طول خط مقدار y را بدست آورید.

تصویر طول خط:

پس از آن بر روی میز کلیک کرده و از زیر کتاب ها یک کاغذ پیدا کنید که روش محاسبه z را نشان میدهد و پس از بدس آوزدن z به سمت کشوی وسط میز سمت راست اتاق رفته و هر عدد را درجای خود قرار دهید.

تصویر رمز:

کلید داخل کشو را بردارید و درب خروج را باز کنید.

با سپاس از صبوری شما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۵
Guide master

نظرات  (۱)

سلام

خسته نباشید.

چرا من اعداد رو وارد میکنم کشو رو باز نمیکنه؟!

توی سری 10 هم یکی از مراحل همینجوریه!!!!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.